GALLERI​​

​fisketur

​GRAFFITI KUNST UDFØRT AF FREDERIK ZINN

​Herunder er der billeder af graffiti udført af graffitikunstneren Frederik Zinn i efteråret 2020.
​Graffitien er lavet på væggene i indgangspartiet og ned af den lange gang med undervisningslokaler.
Frederik Zinn har også lavet graffiti udsmykning på CSV Sydfyn i Svendborg.

BILLEDSERIER AF RENOVERINGEN​AF DE NYE LOKALER I OLLERUP​

​Herunder er der billedeserier af renoveringen af den gamle Vestermark skole, på Skolebakken 6 i Ollerup, der skal huse Svendborg Heldagsskole. Vi flytter til de nye lokaler onsdag den 13 maj 2020.

​Der kommer løbende nye billeder til.

Det ser lige nu lidt kaotisk ud, men det skulle gerne blive bedre de kommende uger.​

______________________________________________________________________________​

​Renoveringen af bygningerne, der skal huse Svendborg Heldagsskole fra onsdag den 13 maj 2020, skrider frem. Der er nu nogle lokaler der er ved at være klar til at modtage møbler og inventar.​

______________________________________________________________________________

Der er nu sket store fremskridt i renoveringen. Der er bla. malet, ryddet op​ og sat LED loftlamper op. Skolekøkkenet er næsten færdig, det samme gælder legepladsen.​

______________________________________________________________________________​

I næste uge tages skolen i brug af elever og lærer og nu er legepladsen helt færdig, der sættes nye låse i dørene og der ryddes op og ud.​​

______________________________________________________________________________​

I morgen tages skolen i brug af elever og lærer og nu er flyttefolkene ved at flytte det sidste indbo fra Gl. Nyby og Juulgården til de nye lokaler, og selvom alt ikke er på plads, og først kommer det i de kommende uger, så får elever og lærer forhåbentlig en god start i morgen!